Suomalaisuudesta vetoapua vientiin

Suomalaisuudesta vetoapua vientiin
30.8.2016 Atao

”Ataon Antti Sekki kirjoittaa Menesty yrittäjänä –blogisarjaa Kauppalehdessä. Lue koko suomalaisuuden merkitystä viennissä käsittelevä blogi Kauppalehden sivuilta”

Suomalaisen työn liiton mukaan: ”Suomalaisuuden merkitys tuotteiden ja palveluiden kilpailuetuna vahvistui viime vuonna. Ilmiö näkyy erityisesti ruokakaupassa, jossa alan toimijat ovat laajalti panostaneet suomalaisten tuotteiden valikoimaan ja esillepanoon. Suomalaisen työn arvostuksesta kertoo tuore tutkimustulos, jonka mukaan suomalaisista noin 70 prosenttia olisi valmis maksamaan enemmän suomalaisesta tuotteesta tai palvelusta”.

On aivan loistavaa, että suomalaisuutta arvostetaan kotimarkkinoilla, mutta kuinka moni yritys on kyennyt kääntämään sen edukseen ulkomailla?

Lue Lisää >

Antti Sekki, osakas