Suomalainen, älä anna yrityksesi loistaa piilossa

Suomalainen, älä anna yrityksesi loistaa piilossa
13.6.2016 Atao

” Yrityksen sisäinen tyytyväisyys ei saa riittää, hyvistä teoista pitää kertoa!”

Hyvistä teoista pitää kertoa. Olemme asiantuntijayrityksenä toteuttaneet merkittävän määrän liiketoiminnan, ympäristön ja työturvallisuuden kehittämishankkeita. Asiakkaamme ovat edistäneet toimintaansa yhteistyössä kanssamme ja saaneet merkittäviä ekologisia ja sosiaalisia uudistuksia aikaan omassa liiketoiminnassaan. Näillä on ollut vaikutusta niin yrityksen talouteen kuin ympäristön ja henkilöstön hyvinvointiinkin.

Olemme olleet tyytyväisiä, että yhteistyömme vie asiakkaan liiketoimintaa eteenpäin, jotain kuitenkin on unohtunut. Näistä merkittävistä hyvistä teoista on todenteena yrityksen verkkosivuilla sertifiointiyrityksen merkki, joka kertoo sen, että yritys täyttää valitun standardin vaatimukset. Tämä on yritykselle tärkeä etappi matkalla kohti todennettua vastuullista liiketoimintaa. Yrityksen sisäinen tyytyväisyys ei saa kuitenkaan riittää, hyvistä teoista pitää kertoa!

Vastuullisuusviestinnän ei tarvitse olla ainoastaan isojen yritysten toimintaa. Jatkossa mahdollistamme kaikille asiakkaillemme hyvistä teoista viestimisen verkossa. Tämä on tärkeä osa sidosryhmäviestintää. Mahdollisuus on osa Umbrella Interactiven tuotekehitystyötä, joka mahdollistaa sisäisen ja ulkoisen viestinnän hallintajärjestelmien tietojen pohjalta.

vastuullisuusviestinta

Olemme rakentaneet osaavan henkilöstömme kanssa Atao Oy:n ainutlaatuista palvelukonseptia, joka mahdollistaa pienille ja isoille yrityksille vastuullisen liiketoiminnan arjen johtamisen ja hyvien tekojen ulkoisen viestinnän.

Tutustu palveluihimme Ataon uusilla verkkosivuilla

Ville Mäki, toimitusjohtaja